2010. március 24., szerda

A krumplitorta


Ne ijedjünk meg! Gondoljunk a krumplinudlira vagy a szilvásgombócra, az is édes és finom.
Ezt a receptet egy zsirai kedves ismerőstől kaptam, szerintem igazi különlegesség. A tészta a krumplitól nagyon finom, szaftos lesz. Isteni. A krémet én még finomítanám, de még nem találtam rá a megoldásra. Készítsétek el és meglepődtök, milyen finom.

recept:
- 5 db tojás
- 20 dkg cukor
- 25 dkg főtt, áttört krumpli
- 7 dkg darált dió
- vanília

A tojássárgákat kikeverem cukorral és vaníliával, beleforgatom az áttört krumplit és a diót, legvégül pedig óvatosan a felvert tojásfehérjéket. 180 C-on 25-30 percig sütni.
Krém: Lisztből, tejből besamellt főzni és daráltdióval, vaníliás cukorral, kihűlés után pedig vajjal gazdagítani. Én már készítettem lekvárral megtöltve, csokimázzal is.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails