2010. szeptember 11., szombat

Babsaláta

Nincs otthon semmi? Jó lenne egy saláta, egy köret?
Nálam mindig csücsül 1-2 vörös bab konzerv a spájzban, fagyasztott kukorica a mélyhűtőben, s ha mindez megvan, szinte már kész a salátánk.

- hagyma
- vörös bab konzerv
- kukorica
- paradicsom
- avokádó
- és nálam a petrezselyem kihagyhatatlan

A hagymát én hosszú cikkelyekre szeretem vágni, ha a paradicsomnak kivesszük a közepén lévő leveses részét, a saláta tovább marad friss, beleöntjük a lecsöpögtetett babot, a felengedett kukoricát, ha van otthon az avokádót mindenképp kockázzuk bele. Öntet: kevés fokhagyma, mustár, balzsamecet, olivaolaj só, több öntetet kell rá rakni, mint egy zöldsalátára. Nekem ez a kedvenc összeállításom, de bármilyen zöldséget rakhatunk bele, ami otthon éppen megtalálható.
Ja és persze a virág: kakukkfű-virággal díszítettem. (szerintem senkinek nem tűnt fel)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails